چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
حادثه منا

حوزه/ آل سعود به عنوان مجری برنامه های آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل در منطقه و ارتکاب جنایت های بی شمار و خیانت به اسلام و مسلمین، به هیچ عنوان صلاحیت اداره حج را ندارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اردبیل، به مناسبت حوادث دلخراش امسال در موسم حج و علی الخصوص حادثه منا و کشته شدن جمعی از ضیوف الرحمان از کشور های مختلف به ویژه حجاج ایرانی و اعلام عزای عمومی از سوی آیت الله العظمی خامنه ای، رهبر معظم انقلاب، تجمع اعتراض آمیزی با حضور طلاب و روحانیون اردبیلی، در حوزه علمیه استان برگزار شد.

در این تجمع، طلاب و روحانیون استان نسبت به بی کفایتی آل سعود در اجرای مراسم حج ابراهیمی که منجر به جان باختن بسیاری از مسلمین جهان گردید، اعتراض شدید خود را ابراز کردند.

در این مراسم، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل به تبیین جنایت های بی شمار آل سعود و خیانت به اسلام و مسلمین در کشورهای منطقه از جمله حمایت از گروه های تروریستی و تکفیری علیه مردم مظلوم سوریه، عراق، بحرین و یمن پرداخت و آل سعود را مجری برنامه های آمریکا و اسرائیل در منطقه دانست.

در پایان این مراسم، طلاب و روحانیون حوزه علمیه اردبیل در بیانیه ای، ضمن تسلیت به بازماندگان و آسیب دیدگان حوادث اخیر مکه مکرمه، در محکومیت جنایات آل سعود و اربابانش آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل، شعار هایی را سر دادند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha